دبیرستان شهدای بانش
دبیرستان شهدای بانش
واحد مقاومت شهدای بانش 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مدرسه شهدای بانش و آدرس shohadayebanesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 روش های تبلغی متعدد در فضای مجازی مجال مناسبی برای سودآوری در عرصه کسب و کار اینترنتی خواهد بود، فقط کافی است با کمی هوش اقتصادی از این فرصت به دست آمده به درستی استفاده کنید.

 بازاریابی اینترنتی کلمه ای نام آشنا برای بسیاری از فعالان تجاری و اقتصادی است، زیرا افزایش استفاده مردم از فضای اینترنت و گسترش بهره گیری از شبکه های اجتماعی برای تبادل اطلاعات این روزها فضای بازاریابی سنتی و چهره به چهره را تا حدودی کمرنگ کرده و رنگی مدرن به آن بخشیده است، این است که بسیاری از فعالان عرصه برای برد اقتصادی خود ترجیح میدهند از هر دو روش برای جذب مشتری و فروش کالاهای خود بهره بگیرند.


با وجود اینکه ضریب نفوذ موبایل در کشور بیش از 120 درصد اعلام شده و میزان نفود اینترنت نیز 80 درصد است اما به گفته مسئولان انجمن کسب و کار اینترنتی کل حجم تراکش اینترنتی کشور کمتر از یک درصد است و این امر نشان از آن دارد که هنوز مردم به سمت خریدهای اینترنتی آنچنان که گفته می شود روی نیاورده اند، از سویی دیگر عدم اعتماد به فضای اینترنتی به دلیل ندیده شده کالا و محسوس نبودن امر خرید بسیاری را از این نوع خرید و فروش نهی می کند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تبلیغات راه موثر ترغیب مردم به خریدهای اینترنتی 
هرچند که اعطای نماد اعتماد الکترونیکی از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک خود مهر تایید برای اعتبار فروشگاه های اینترنتی و سایت های خرید و فروش است اما نمی توان از آنچه بی انضباط و بدون نظارت برای خرید و فروش در بستر اینترنت، به خصوص شبکه های اجتماعی رخ می دهد چشم پوشی کرد.

پیشرفت تکنولوژی و ابزار وابسته به اینترنت بر زندگی افرادی استفاده کننده از این فضا و ابزارها خودنمایی می کند و آنان را وادار به همسویی با آنچه طراحی شده است، خواهد کرد، این افراد بر اساس اعتمادی که به فضای اینترنت و ابزارهای وابسته به آن دارند بسیاری از امور روزمره خود از این طریق و به سرعت انجام می دهند و احساس رضایت آنها ناشی از اعتمادی است که به این روند دارند.

اما اعتماد به تبلیغات و بازاریابی مجازی علاوه بر مزایای بی شمارش که البته روز به روز با پیشرفت زندگی دیجیتالی به آن افزوده می شود معایبی را نیز بر خود می بیند، شیوه ها و بسترهای تبلیغات در فضای مجازی متنوع و هر یک برای زمان و مکانی و موقعیتی خاص قابل استفاده هستند و آمارها نشان از اثرگذاری تبلیغات اینترنتی برای ترغیب مردم به خرید به روش های نوین حکایت دارد.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
روش های تبلیغی برای فروش بی واسطه
بهره گیری از رنگ های و المان های خاص برای طراحی در تبلیغ محصول و اطلاع رسانی در شبکه های مختلف مجازی، در معرض دید بودن و در دسترس بودن تبلیغات به جهت عدم محدودیت های فضای مجازی بر خلاف فضای شهری، آمارگیری و سنجش ذائقه مردم برای پیشرفت، کاهش هزینه های تبلیغی نسبت به روش های سنتی و معرفی کالا و خدمات در گسترده ای نامحدود می تواند از جمله مهمترین مزایای تبلیغات در فضای مجازی باشد، همچنین خرید و فروش کالا بدون حضور و کاهش بسیاری از معضلات شهری نیز یکی دیگر از مهمترین مزایای این عرصه به شمار می رود.

همانطور که گفته شد تبلیغات در فضای اینترنتی و مجازی بسترهای مختلفی دارد شما می توانید با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی محصولات خود را آنلاین به فروش برسانید و برای جلب اعتماد مردم به فروشگاهتان به دنبال مجوز و دریافت نماد اعتماد الکترونیکی باشید، تبلیغاتی موبایلی نیز به واسطه همه گیر شدن استفاده از اسمارت فون ها و حضور در شبکه های اجتماعی راه دیگری است که این روزها بسیاری به آن روی آورده اند.

دو راه دیگر برای تبلیغ غیر از فضای سنتی وجود دارد، تبلیغات از طریق پیامک و تبلیغات با استفاده از رایانما است که روش اول با وجود مشتریانی که دارد کم کم در حال افول است، همچنین ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی، تبلیغ لینک صفحه اختصاصی فروش محصولات، تگ کردن، راه اندازی کمپین های تبلیغاتی، طراحی بنرهای تبلیغی برای جذب مشتری و انتشار آن در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی نیز می تواند از جمله راه های موثر تبلیغ در فضای مجازی باشد.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سودجویان عملکرد برخی را تحت الشعاع قرار می دهند
این فضای علی رغم محاسن بسیاری که برای تبلیغات دارد و زمینه فروش بی واسطه محصولات را برای مشتریان فراهم خواهد کرد دارای معایبی نیز هست، برخی ممکن است به دلیل عدم سواد کافی در حوزه رسانه و فضای مجازی و عدم اعتماد به این نوع خریدها هیچگاه به تبلیغات شما توجه نکنند، عده ای افراد سود جو نیز به واسطه دیده نشدن در این فضا احتمال دارد تعریفی غیر واقعی از محصول خود داشته باشند و عملکرد گروه های دیگر را زیر سوال ببرند، همچنین به افزایش پیامک های تبلیغاتی و گله مندی مردم از ازدیاد این پیامها گاه آنها را به بی تفاوتی سوق می دهند و اینگونه ممکن است  بخشی از سرمایه گذاری شما در حوزه تبلیغات ثمربخش نباشد.

این روزها که کسب و کار سنتی آنطور که باید رونق ندارد شاید بتوان با کمی اطلاعات، آموزش، ارزیابی موقعیت های اقتصادی و تجاری با ایجاد بنگاه های کوچک اقتصادی و بهره گیری حداکثری از فرصت به وجود آمده در فضای مجازی و استقبال مردم برای حضور در این فضا کمی به شرایط اقتصادی خود رونق دهید.

و در پایان؛

تجارت الکترونیک را می توان موتور محرکی برای اقتصاد دانست، موتوری که روشن ماندن و پیشرفت آن علاوه بر سودآوری برای مردم و صاحبان تجارت افزایش بهره وری و رشد اقتصادی را به ارمغان آورد، البته نباید فراموش کرد فروش محصولات در کانال ها و شبکه های اجتماعی متفاوت است از انچه کسب و کار اینترنتی نامیده می شود، 22 هزار فعال این عرصه انتظار دارند همانگونه تمامی برنامه های آن تحت نظارت و کنترل است و با نماد اعتماد الکترونیکی فعالیت دارند بر خرید و فروش های شبکه های اجتماعی که گاه کالایی خارج از عرف را به فروش می رساند علاوه بر نظارت، برخورد قانونی صورت گیرد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 69377
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


www.doostqurani.ir/

دوست قرآنی" href="http://doostqurani.ir/">دوست قرآنی

جنگ دفاع مقدس